پیامبر عشق و رحمت

پیامبر عشق و رحمت

همه ما داغدار و عزادار توهین ها و خاک پاشی ها به ساحت دین و آیین خود و آن الگوی بی نظیر عالم و اسوه حسنه قرآن هستیم.

نمایش فیلمی موهن و موهوم از سوی کافران و منافقان که همان استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل هستند قلوب مسلمین جهان را شکسته و خشم آنان را بر انگیخته است و همه مسلمانان در جای جای این کره خاکی به فریاد برآمده اند و خواستار مجازات سازنده و انتشار دهنده این کار هستند. امام امت اسلامی خامنه ای عزیز، علمای شریعت، مراجع تقلید و همه دانشمندان آزاده و آزادی خواهان وارسته این بی شرمی را محکوم و خواستار اشد مجازات برای طراحان و مجریان و توزیع کنندگان این پلیدی شده اند.

در اندیشه ام این است که همواره نظام سلطه و استعمار پیر به وسیله عوامل و ابزارهای در اختیار با برنامه ریزی به شخصیت و اعتبار بیش از 20 درصد جامعه جهانی به خود اجازه می دهد که توهین کند، با وقاهت کامل این جنایت را انجام می دهد. به سبب آن مسلمانان به پا می خیزند ولی پس از اندکی خیزش به آرامش تبدیل می شود و اندک زمانی بعد حادثه تکرار می شود.

در اخبار و تحلیل ها می توان دید که طراحان این برنامه ها چند هدف را دنبال می کنند: اول آنکه میزان حساسیت جامعه اسلامی و نحوه برخورد آنها با مسئله را هر از چندگاهی می آزمایند، دوم عملی نمودن مقاصد پنهان خود که با برنامه و طراحی قبلی در صدد اجرای آن هستند، سوم شناسایی و سرکوب مسلمانان بیدار به وسیله عوامل خودفروخته و حلقه بگوش خود 

چرا ما پیروان و شیعیان از سیره عملی آن پیامبر مهر و رحمت الگو نمی گیریم؟ 

پیامبر رحمت ما در شرایط کفر و نفاق امت اسلامی را پایه ریزی کرده است و مدینه النبی به واسطه عملکرد عالمانه و عارفانه و عاشقانه آن حضرت در زمان کوتاه به رشد و تعالی و پیشرفت رسیده است، اکنون نیز در سالهای اخیر به واسطه الگوگیری از آن یگانه ی دردانه سرعت حرکت و تعالی در جوامع مسلمان به چشم می خورد و رویشهایی به برکت دعای خیر حضرتش شامل حال مسلمانان گشته و پایگاه های ظلم در کشورهای اسلامی یا سقوط کرده یا در حال سقوط هستند.

شاید بهتر باشد بازنگری دوباره در رسالت های برخی از ابزارهای در اختیار داشته باشیم، همه واقفیم که دشمنان اسلام از رسانه های صوتی و تصویری و شبکه های مجازی چه استفاده ها برده اند ولی یقین بدانیم که این شمشیر دولبه برنده داشته و ما هم برخلاف آنان از این ابزار در اختیار برای جراحی بدن بیمار جامعه بشری و هوشیاری و بیداری آن باید بهره ببریم و بدانیم آنها هرآنچه داشته اند آورده اند ولی به سبب بطلان خط فکری شان به انتهای خط رسیده اند و با این حرکات لحظه به لحظه به پایان عمر سلطه گری خود نزدیکتر می شوند.

حال ما با در دست داشتن بهترین پیام و الگوها باید آغازگر نهضتی عظیم باشیم که بارقه و جرقه های روشنی بخش آن به گوش می رسد و اگر عالمانه و هوشیارانه عمل نماییم ، نتایج بسیار شگرفی در انتظار بشریت خواهد بود.

به امید الهام گیری و تمسک همه آزادگان، مسلمانان و شیعیان به مسیر حق و حقیقت و الگوگیری از پیامبر عشق و رحمت و ظهور فرزند یگانه اش، بهترین بندگان حی و حاضر حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف برای هدایت سکان امت اسلامی





:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی و تحلیل , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : محمد
تاریخ : شنبه 25 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: